SÖNNSVALL

På en vecka har det hänt mycket, i'm back! Back in my hometown. Stockholm i all ära men Norrland kan faktiskt leverera dom också. Sista dagarna i 08 distriktet var intensiva och gick supermega fort. Om man sak dra en snabb resume av Tiger huvudkontor eller tiden i huvudtaget skulle det bli: ordet kontenta, få sovtimmar, mycket shopping, orderläggning, dejtsnack, mycketmycket arbete, pasta och Harry Potter. Vilket har resulterat i att jag numera överkonsumerar ordet kontenta, är dödstrött på kvällarna, har köpstop, skulle kunna lägga Tiger orderar i sömnen, vill seriöst träffa någon, springer i ett hamsterhjul, har inga planera att åka till Italien och kommer på mig själv tyst viska "Ahlohomora" när jag ska låsa upp dörren.

Sundsvall då, det är fantastiskt. Min lägenhet är fantastisk, klassen är bäst, jobbet är bäst (du också hanne) och stan är bara mysig. Skönt att vara hemma med andra ord. Men jag känner på mig att jag snart kommer sakna hetluften i storstaden.


Kommentarer
Postat av: Magsie

Ordningen är återställd med andra ord!

2012-03-26 @ 10:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0