My name is Geraldine, I'm your social worker vol.2

Jag har verkligen ingen skam i kroppen när det kommer till vissa grejor. Skäms aldrig och tycker alla ska ta saker lika lätt som jag. Vi tar det här med att dricka ur någon annans glas, äta något som legat på marken, låna.. ja inte vet jag någons tandborste helt enkelt. I do it, no doubt about it! Idag gick jag omkring med en fullproppad timråkasse, hockeyklubba i handen och en vit hjälm med vesir fastspänd på huvudet. Jag gick på T-centralen, jag åt på mcdonalds, jag åkte tunnelbana, jag gick hem från thorildsplan. Jag var klädd sådär. Samtidigt gick basse och skrek "lisa, lisa du har inte varit med i tv-pucken". Och det har jag ju förvisso inte heller. Men jag vill se dom neka mig efter här uppvisingen. Jag kanske inte gillar Timrå, men inte fan skäms jag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0