I feel the need.. The need for speed!

Det är sjukt, snart är ja hemma i lilla Sundsvall igen, G A L E T. Om jag kunde köpa tid skulle jag köpa en månad i runda svängar. Dels på grund av rapporten med dels på grund av kontoret. Jag-vill-ju-jobba-med-kläder-jag-vill-inte-plugga-plugga-plugga-uhäää! Den här veckan har jag hoppat ner en våning, det betyder designvåningen, det betyder himmelriket. Har varit med på provning, granskat kläder och tvättat prover. Jag gillar golvet, jag gillar att fysiskt greppa kläderna, taffsa och klämma! Och dom som är där, några borde man ju klassa som kändisar fö-fan. Jag springer dagligen omkring i deras verk, säljer det och lever det. Fast endå känns det så realistiskt när dom står där och ler nere på jorden - på riktigt, sitter där och ritar samtidgt som dom frågor om åsikt. Jag okej det är inte mr president av usa men iaf mer eller mindre orsaken till att jag har ett jobb och inte går naken eller odressad. Kändisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0