Heartbreak, i'm not holding your hand any more

Jag är i Härnta och härjar. Kom hit igår för att mysa med Hanne och co innan det bär av till huvudsaden för mig. Sick alltså, om tio dagar börjar min praktik i Stockholm. Ush, det tänker vi inte på. Känner mig lite klyven inför det men något säger mig att det kommer bli grymt!

Igår var det vin och öl på schemat igen, hemskt! Var tänkt att vi skulle se hockeyn. Eller det gjorde vi väl lite men det var inte fokus på skiten, inte för min del i alla fall. Annars har mat varit ganska aktuellt, som vanligt med andra ord. På tal om mat! Nu blir det Mongliskt mat, har hört ett rykte om att dom har god pekingsoppa. Hare så kult på resturaaaaangen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0