it was christmas eve babe

Hey peopel! Julen var här och vände, den var fin den! Julafton spenderades i Stockholm hos bror. Blev lite skridskoåkning och paketöppning. Fick lite smått och (och lite stort) gått. Åkte hem redan på juldagen för att jävlas med levern litte. Blev en juldag med Tove och fisherman, kul kväll. Men veckan efter juldagen var framförallt kul. Full rulle på jobbet och full rulle på kvällarna. Sanna var inneboende i min lägenhet (+ två av hennes 08:a kåmpisar halva tiden) och vi levde rövare varje kväll. Vintern är verkligen min tid! Förra året var bäst under den här perioden. Det här året började bra.

Nyår spenderades i Härnta, lovely fucking lovely! Och sedan dess har jag inte smuttat på något som innhåller promille. Inte för att jag blev dålig eller så, blev inte dålig en dag faktiskt. Känns som en välsignelse låg över mig mellan den 23 dec -1 jan eller ja till fortfarande(?)

Bazze är hemma på norrlands visit, mysigt! Skedade med han till idag, lillkillen! Annars då. Idag har jag klippt mig och sedan blev det pluggisdag med Sofie och Maggie. Efter det var gullmaggie söt och färgade mitt hår så nu är mitt hår på banan igen. När barret var fixat tog vi fram chipsen och myste till The voice och när Maggie kilade hem skurade jag lägenheten!

Det var veckan jag uteslutit er ifrån! ENJOY!


Kommentarer
Postat av: Maggie

Fästis slog på stort och körde uppdatering de lux eller lite tjööt! Love it! DU, vet du VAD! Vi ska på bio, vi måste ju kolla på "My weekend with Marilyn", det har jag bestämt. Den har premiär den 13:e, då är du fortfarande här va? Puss o slick!

2012-01-06 @ 00:01:26
Postat av: lisa

Allt för dig maggie! It's a date! Jag är din! <3

2012-01-06 @ 16:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0