Je t'aime Oslo!

Samma sak varje gång, det är dagens ledord. Nej förresten, livets ledord! Ibland i bra, ibland i dålig tappning. Bra = känslan varje gång vi ses. Fånga upp allt där vi slutade och bara mangla på som att inget hade hänt sedan sist. (eller bättre, det har hänt mycket! snaskens!) Allt prat i varandras munnar, sarkasmen, kramarna, töntiga lekarna och bara åh det är vi! Kanske jävligt jobbiga att lyssna på ibland men vi har alltid roligast när allt kommer omkring!

Som igår, nyktert och rent satt vi och kastade upp is i luften inne på Max klockan tio på kvällen och skrattade tils vi kiknade. Uppdraget var att träffa munnen, det var mission impossible för sanna men eazybrezy för mig och tove! Eller idag, våra utlägg, nerklankingar och pourlove. Såg en, två och tre okända som var i lite smått chocktillstånd och några hundradelar från skratt. Jag är stolt att säga det så jag säger det, *kuttrar nöjdsamt* jag älskart!

PS ikväll ska jag dricka mig full, full för kärlekens skull!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0