I'm bulletproof, nothing to lose

Hej Sundsvall! (behöver nog inte vara mer bred än så i min hälsning) Jag har varit Stockholmare i drygt tre dygn, mäktigt! Vad har jag hunnit med då? Jag har suttit i inköpsmöten, esstimatemöten, lagt lite småorderar till butikerna samt jämfört lite rapporter. Och självklart, dreglat på aw12! My fucking, ja herregud, fattar int ehur jag ska kunna vänta! Give me some! Så hur känns det med 08, känns finnemang att vara en liten praktikant.

På fritifsfronten är det skedmys varje kväll. Jag och bazzeman delar säng, rätt cozy med sällskap. Visade han HP senast han var hemma så nu är det trollformeler för hela slanten. Har myttat ihop en "sovformel", den kommer till väl användning! Igår blev det dessutom lite Vapioanomys på kvällskvistan (när jag hade jobbade mitt typ 8-20 pass) med alex&issa. Åt varmrätt och efterrätt utan att bli mätt samtidigt som tjockisar bredvid lämnade.

Innan detta (som kommer vara min lilla värld i tio veckor) var det tentaskrivning och två avskedsutgångar. På fredagen blev det klassfest-tentafest-hejdåfest med klassen. Nää förresten, jag behöver inte säga klassen. Vi var sju stycken! Jag, Maggie, Tove, Sofie, Olof, Andreas och Jonathan. Bra jobb ISMS11! Fast självklart, var det super! På lördagen blev det vinkväll&julgransplundring med Sophie med en liten utgång och liten efterfest.  


Kommentarer
Postat av: Maggie

Åh min fina! Jag saknar dig! Kom hem hem hem! Känns som att det mycket längre än mindre än en vecka sen. Komplicerad mening. Känns även som om jag jobbat på HL i ett par månader. Ehh... Åhpuss!

2012-01-19 @ 19:12:03
Postat av: lisa

Maggiedarling! missimissyou! samma här fattar inte riktigt att dom ger än de ansvaret man får! men kul! kommer troligtvis hem nästa helg! pusspusspusspuss!

2012-01-20 @ 00:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0