And I knew that somehow I could find my way back

Har varit lite distanserad från er igen. Senast vi hördes var jag i härnta och där blev jag kvar ett tag. Det blev en massa sexfilms bestyr a la tyskland, mat aktiviteter lite överallt, spel-spelande med kollektivet och pulkaåkanda på vårdkasen mitt i natten med "lånade" fordon. Så summerar vi trippen i H-town! Alternativ summering: MVG! (ps. kramar&gos var också på tapeten.)

Efter Härnösand blev det Timrå med Bazze som huvudatraktion. Det blev några Harry Potter kik, kramar och moralsnack. Jag är ju fastern med åsikter. Stackars barn när jag sätter igång.

Idag var det skola, boring så boring! Fick klämma på vännerna iaf, en bra sak och fikat efter förståss (rättesle: två bra saker med skoldagen)! Skola med tillhörande fika-efter-skolan-när-det-börjar-bli-mörkt-på-ett-fint-fik. Det är så fint, älskart!

Efter det blev det "mammatime". Vi köpte tabletter till min troligtivisa urinvägsinfektion och sedan åt vi middag på Innergården, pasta pesto med oxfilé. När lyxandet vart klart åkte vi och röjde i lägenheten. Hemma var vi igen lagomt till sovdags (för vanliga dödliga) och här sitter jag nu och informerar er om massa strunt. Varsågod eller förlåt men sovsött hur som!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0