Eve-ry-booo-dy yeah, yeeeeaaah!

Jag har syndat! Big time dessutom! Sprang in i lite affärer och hoppsan så var jag 1 bh, 2 trosor, 2 klänningar, 1 kjol, 1 tröja och 1 linne rikare. Men jag behövde det, verkligen! Hade nästan ingenting... ingenting jag ville ha på mig iaf. Det är väl den egentliga sanningen.

Sitter här nypackat, nyduschad och nyäten + jag är dötrött. Mycket bra kombination! Imorgon sticker jag till grannlandet för att kramas lite, gosigt! Men innan jag gör det ska jag styra upp Tigers databas lite, fixa till sizebreaksen tills jag kräks på det och sitta sjäv på kontoret. Resten av tigrarna har dragit till denmark på kassakurs för superusers. Superuser, det låter som är beroende av nått. Låter lite knarkigt! Undra vad dom kommer göra egentligen!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0