De är de dyrbaraste smycken vi har

Morsning korsning! Klockan är snart tre, jag gör ett inlägg! Min dygnsrytm är värre än vanligt och jag har fuckat upp min mat- och sovklocka totalt. Något annat jag har fuckat upp är mitt undre liv om man säger som så. Har minsann dragit på mig en urinvägsinfektion som övergick till en njurvägsinfektion. Well done Lisa Skoglud! Ont som satan har jag haft i magen dom närmsta dygnen som nu verkar ha spridit sig till ryggslutet. Mindre mysigt faktiskt, men nu har jag fått antibiotika så snart är man väl på banan igen i hope.

Mysigt däremot var det nyss. Min Sophie var här och vi har gosat hela kvällen. Först hemma hos henne, sedan på O'learys och sist hemma hos mig med varmchoklad. Det blev en hel kväll 17-03 ish! Så himla fint! Och igår var det cozytime med Tove. Blev förbannad på världen till en bögfilm och skedade sött tillsammans efteråt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0