Time to get lucky!

Oturen har varit mig hack i häl ett tag men nu har jag bestämt mig för springa ifrån. Slutspurta lite och få ett rejält jävla försprång. It aint gonna get me!

Sjuk är jag, eller va! Jag har bestämt mig för att sluta. Jag är inte sjuk, jag är wounderwomen! Jag ska vara frisk som en nötkärna. (har alltid undrat vad det är, jag kanske inte vill vara det.)

Undertiden jag har fått träffa mina kroppsvätskor lite väl mycket och lite väl intimt har väl säkert hela världen haft kul, förändras, försvunnit från mig and on we go. Så går mina tankebanor iaf när jag ligger ensam och sjuk i sängen. "Vad missade Lisa idag" Typ så! Precis som att jag är värsta on the go helt tiden, det är jag ju inte! Och de flesta dagar i mitt liv önskar jag ju i teori att jag inte kunde göra ett skit, bara ligga i sängen. Jag är verkligen expert på att vilja ha det jag inte kan få. Let me keep the cookie and let me be fat on the cookie.


Kommentarer
Postat av: Jimmy

vat tvungen att kolla upp det där med nötkärna för det låter helt sjukt. och enligt den här snubben



http://clickswitch.wordpress.com/2011/06/23/frisk-som-en-notkarna/



så kommer det från 50talet när kändisar åkte runt land och rike för att uppträda, men detta tog ut på hälsan så de blev utbränd och sjuk, så då skickade man in mindre stjärnor för att göra jobbet som fick smeknamnet "nödstjärnor", och då började man säga "frisk som en nödstjärna" och av nån dum anledning blev "frisk som en nötkärna" med tiden.



vet inte hur sant det är, men det låter så dumt så det kan vara sant.



2012-02-11 @ 10:03:29
Postat av: lisa

Tack för informationen Jimmy! Google kan man lita på!

2012-02-11 @ 13:54:55
Postat av: Anonym

vem fan är du jimmy??!!?1

2012-02-11 @ 14:02:53
Postat av: Jimmy

pms much? ;pppPPpppPp

2012-02-11 @ 17:07:43
Postat av: Anonym

nån frågar om man har pms och man säger ja och så har man inte det ;P;p;P;pP;p;pP;ppppppp



man säger att man heter jimmy och så heter man inte det ;p;P,p;p;P;PPPpPpPppppp

2012-02-11 @ 18:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0