Skedsovarnasdag!

Puttinuttit med alla-♥dag allihopa, pussas lite nu! Hur firar man den då? Kaffe? Gillar inte ens kaffe. Vaknade dessutom upp med en bena a la, ja jag vet faktiskt inte hur jag ska beskriva den. Katastrof, mållös! Något annat som jag inte vet är vad jag ska göra här på kontoret idag, därför sitter jag här. Måte ta tag i mitt projekt men vet inte vilka trådar jag ska börja dra i. Tänk Lisa, tänk, tänk, tänk! Dags att make some magic, bli lite innovativ nu!

Ikväll ska jag göra små woododockor med Andreas och skicka små hatsms till alla som har någon att hålla i handen. Kanske riva ett och annat foto på nån pigg och dansa en regndans. Eller så låter vi kanske bara dagen och kvällen pasera, som en vanlig tisdag? Lät bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0