JUST NU SAMTAL: Hanne Zetterlund

för 13 minuter sedan

Hanne Zetterlund

hej mitt gullefjun!

 

för 9 minuter sedan

Lisa Skoglund

hej min lilla kyckling

 

för 8 minuter sedan

Hanne Zetterlund

haha

hur måre?

måru

för 8 minuter sedan
Lisa Skoglund

bättre

på tal om kycklinar

det var bara förr förra veckan jag fattade att vi verkligen åt KYCKLING när vi åt kyckling

jag har alltid varit övertygad om att det var höna

sjukt va?

för 8 minuter sedan

Hanne Zetterlund

men vadå?

så du har inte förstått att "kycklingkött"

är höna?

 

för 7 minuter sedan

Lisa Skoglund

DET ÄR JU INTE DET

men jag ahr trott det!

för 7 minuter sedan

Hanne Zetterlund

joooo

kyckling är ju en hönbäbis

 

för 7 minuter sedan

Lisa Skoglund

det är verkligen en klyckling vi öter

hanne belivie me

jag var lika övertygad

googla vettja

 

för 6 minuter sedan

Hanne Zetterlund

hahahah

men det är ju höna????

bara du som fattade fel?

för 6 minuter sedan

Lisa Skoglund

http://www.svenskfagel.se/?p=1035&m=640

NEEEEEEEEEJ

KYCKLING

LÄS!

dom växer snabbt dom jävlarna

 

för 4 minuter sedan

Hanne Zetterlund

men :(

vaaa

usch

trodde det var höna

inte gullkycklingar

:(

 
för 3 minuter sedan

Lisa Skoglund

VET! blev lika besviken själv! speciellt att jag hade fel och bror rätt....

vi berättar ingenting för sanna va?

för 3 minuter sedan

Hanne Zetterlund

meh :(

NEJ

och om det ska berättas nån gång

då ska fan jag vara med

för ungefär en minut sedan

Lisa Skoglund

DEAL!

(sorry hanne att jag bröt the promise! you know me!)


Kommentarer
Postat av: Soe

HAHAHAHA! <3 Ert samtal!

2012-02-10 @ 21:24:08
Postat av: sapa

BUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

2012-02-11 @ 14:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0