Gör en Lisa "left-eye" Lopez

Mina hangover days verkar vara over. Nog för att jag var städad igår, mycket städad. Men jag minns den tid jag blev bakis på ett glas och mådde dåligt innan klockan  slog 00 varje jäkla gång. Hade nog dålig karma då eller någonting. So much last year.

Igår blev det som föutspått, alltså lite vin, men det var lite det. Hemma hos andreas blev det grogg, det värsta jag vet. Trodde dock kvällen skulle sluta där när ingen av oss hade värsta uptempot. Men Pontus var i stan så vi rullade självklart in och mötte upp killen. Inget dåligt belsut, det blev kul och jag kom i säng fem.

Idag klockan fem ska vi över på söndagsgryta hemma hos Sara. Blir nog cozy eller kos som man skulle sagt i Norge. På tal om Norge så måste jag kolla stausen där idag. Tror bestämt jag missade en tokfylla därnere igår. 

♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0