Felix - klassiskt potatismos

Det är en spännande syn att titta på vad folk har för matvanor när man är och handlar. Stå och fundera vad dom ska hem och koka ihop. Brukar alltid tänka "skulle jag vilja vara med på den middagsbjudningen?" om inte, vad skulle jag komma med för ursäkta? Följde med sanna förut på hemköp, hon prioriterade helt klart fel saker "att köpa med till oslo". Potatismos, pullver, fyfan! Tur jag inte bor med na.. (menar det verkligen inte)

Efter det tog hon med mig på ett fik på söder, String. Hon verkar försöka göra mig till en sönderböna, gillart! Gillar männen på söder dessutom. M-M-Mmmm som jag brukar säga!

Nu är lill-tjejen i duschen! Vi ska snart inte till centrum igen (centrum..låt mig skratta, haha!) Vi ska möta upp Ante i gamla stan för att käka litte på vapiano och later on blire bio.


Kommentarer
Postat av: MagsieMoe

String har UNDERBARA bruncher på helgerna. BÄÄÄÄST. Eller, hade iaf. Kolla om dom har det än; skulle kunna åka ned till storbyn bara för den. Och dig. Och Hanna. Och kanske Ida på köpet. Åhh, och Monks café. Åhh, ihh, ses på fredag? ;D

2012-02-13 @ 21:38:02
Postat av: lisa

dom har det fortfarande så, KOMSI! <3 Vart ligger Monks café? p

2012-02-13 @ 22:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0