Dagens ros: okänd fin kille!

Fet tisdag, jag är särskrivningsdrottning, like it or not! Dagen till ära tröck jag nyss en semeljäkel. Jag sprang bort på Vetekatten och köpte till kontoret, lillis som jag är. Korkat av mig att gå dit halv fem bara när halva Stockholm slutar jobba. JÄÄÄKLAR vad folk, helvete alltså! När jag kom dit stod det nummer 79, jag drog 99. Amen coolt tänkte jag. Sedan tittade jag på folkmassan och anade ugglor i måssen. Strax efter hör jag dom skrika 3-80. På min lapp står det 4-99. Det är Stockholm de på en tisdag när alla ska äta den mest kallorifyllda bakelsen som finns. Överväger att spring därifrån men bam-ba-ba så uppenbarar sig en fin kille och ger mig en lapp. På den står det 4-15, jag stannar. Jag fick min bakelse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0