Äre lugnt om jag kallar dig baby?

Tyckte det skulle vara trevligt att jobba hemifrån idag så då gjorde jag det! Åkte in imorse och gjorde det jag skulle göra på kontoret och nu sitter jag här. Dock med en rapport som är långt ifrån klar. Men fortfarande, så jäkla skönt att vara hemma tidigt.

Igår gick jag en repa på stan för att reka kläder till bror. Kom hem med tre plagg till min samling. LISA! Fast det fanns liksom inte så mycket att göra, de var måsten. En vit finfinfin lite retroaktig sommarklänning och en vit topp med blommor och pärlor fast sydda på hela framstycket. Man kommer behöva vara bh-lös till den men what the fuck, det gör den nästa finare. Det sista plagget var en vanligt lite längre t-shirt linne. Lär komma till avändning bigtime!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0