5 - ½

Gårdagskvällen blev med korv och glass. Nä, men nästan. Under tiden Sanna satt och sippra öl som en vanlig ung vuxen på en fredag drack jag pepsi ur ett sugrör samt lite vatten för hälsan. Började faktiskt dricka öl först, men nej! Så fort jag såg ungen bredvid mig dricka cola hakade jag på trenden. Vi var på Fridays (det var friday!) alltså, förstår att det är lite oklart. Vi satt där 4 timmar och tittade på dårar. Undertiden hann tre fylla år, till er som inte vet. Det är trouble! Det betyder att personalen sjunger (läs skriker) en egenskriven låt. Ohmy! Sysslar du också med sånt tove? Poor poor you i så fall. "TO-VE JON-SSON, TJA la-la-la-laaa" på dig and so on! Är väl medveten om hur mycket du hatar när jag gör så där, därför jag älskart!

Idag blir det en dag man bara kan älska. Där är ribban satt i alla fall. Vi ska göra allt och ingenting. Min magkänsla säger dock att jag ska fortsätta köra på colaspåret. Bli fnittrig på socker eller nått. Jag kan var rolig, social och trevlig utan alcohol - (bara för dig hanne).


Kommentarer
Postat av: sapa

i dont know but ive been told

someone here is getting old



ICECREAAAAAAAAAAAAAAM. typ

2012-02-11 @ 14:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0