fyra dagar, tio burgare

Hey boy! Har varit i Oslo och vänt. Fint där faktiskt, riktigt fint! Skulle kunna ha stannat där. Men jag har ju min skola och min lägenhet här, två högt prioriterade saker. Sen finns det ju miljoner saker till att älska här i sundsvall, sunkan, svallet - you name it! Väldigt tacksam vilket fall att ha fått fira födelsedagshelgen med vackra kollektivet-Oslo och minst lika vackra Sanna.

Det blev en helg med..
studiebesök med lol-klassen på sca transforest, försenat tåg, arlanda middag, en sväng av flygskräck?, flygplansvin (som chillpill), försenat plan, bullerbyn feelings, sängmys under himmelsängen, loppis springande, sconesbuffe med vin på de, bål ur kastrull, fetfetförfest, svettig dans på revolver, sängmys som sagt, breaking dawn med norsk text, soffmys you know, säng.. ja du vet, födelsedagsfika, födelsedagsshopping, gåshud, flyg (försent såklart), tåg (...för tidigt!?), paketöppning och ja nu. peace!

Som ni ser har jag fyllt år, 21 bast! joråsatt joråsatt!

förutom allt detta har jag hunnit med massa burgare också. vi räknar!

1 mcfeast chilli - fredag
2 cheeseburgare - lördag
1 chesseburgare - söndag
4 chesseburgare - söndag
1 chesse bacon burgare - måndag
1 chesseburgare - måndag

totalt = 10 burgare på fyra dagar

om vi snitar, 2,5 burgare om dagen. många kossor det! eeeh, det var allt för idag!


Kommentarer
Postat av: Hanne

Fett med bra tryckt av burgare!!!

2011-11-22 @ 21:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0