jag måste bara hitta en roll

har spenderat eftermiddagen på en brygga i solen, fruktsvärt mycket sommar. det luktade solasvlutning midsommar you name it, solen bara stekte och jag satt i en bikini och mina favoritshorts. basse drog upp mörtar, stockholms kidsen badade och bratsen åkte i sina fina båtar. otroligt lätt livet känns då! nu snart blir det grillat, livet fortsätter vara enkelt! sedan efter det ska vi väl dra oss mot huddinge och släkten för att lämna bilen där. fööör imorgon blire thailand. jag har officiellt börjat tjata! hihi!



Kommentarer
Postat av: jossan

ta inte hem någon thaikille nu ;)

2011-05-11 @ 17:36:01
URL: http://jcphfoto.blogg.se/
Postat av: lisa

utländare har ju aldrig riktigt varit min melodi ;) sedan är ju jag inte charter-chick-knullarn heller! hope you know that!

2011-05-11 @ 17:52:02
Postat av: Mollan

Hej Fina Lisa!

Hörde av Sophie att du åker till Thailand i

morgon... Hoppas du får en fantastisk resa

med massor av sol, bad och härligt lata dagar i värmen!!!!



Många tankar och kramar Mollan

2011-05-11 @ 20:59:42
URL: http://soderomstan.blogspot.com
Postat av: lisa

Tack så mycket det ska jag ha! :)

Hoppas ni får jättefint och mysigt i turkiet ni också! ;D

2011-05-12 @ 10:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0