but i miss you, and i need you, and i do

mitt humör är sviktande och jag är rätt överlycklig att jag kommer få sticka här ifrån ett tag snart. två veckor med familjen i solen med massa bad, massage, mat, lek och avkoppling, vita bröst, fräknar på näsan och förhoppningsvis ingen bränd kropp. men jag har laddat upp med finfin solskyddskräm som dessutom luktar som himmelriket, så brännen är förhoppningsvis säkrad.

i helgen firade vi tove och för ovanlighetens skull var vi alla samlade ett tag, alla mina 6 favorit tjejer. men som vanligt springer man ju åt lite olika håll i slutändan, men det är ju första tanken som räknas. det blev vilket fall en början hos alex&kricka och sedan ett avslut på svensson för det flesta av oss. det var mycket folk, varmt, samma skiva som rullade och svårt att ta sig fram precis som det brukar vara. förutsägbart exakt som man vill ha det, men rätt fint ändå! synd man inte var helt på topp och att kroppen sa ifrån. jag måste shape it up.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0