and I want to know what it’s like

som vanligt när jag är stressad och uppgiven får jag ingenting gjort. har miljoner saker att göra, säga, ta tag i och vara men jag styr inte upp något utav det. och ifall jag börjar ta tag i nått så fullföljer jag det inte, gör det inte fullständigt och det är i min värld helt värdelöst. hellre att försöka och missyckas totalt än att veta att det är mitt eget jävla fel och att jag skulle nog ha klarat det om jag gjort det lilla extra. vad nu det lilla extra är. men jag ska försöka ta mig samman och göra allt i rätt ordning så kanske jag får ordning på mitt eget recept. räkningar, packning and the list goes on and on and on. men det där var bara den lätta biten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0