skisser för sommaren

jag behöver skaffa mig is i magen eller rulla fram tiden. jag behöver åka till thailand, helst nu. för här är det tråkigt, och så är det mer tråkigt och till sist mest tråkigt. det är halvkallt, halvsoligt och skitblåsigt. jag är uttråkigt, kommer bli mer uttråkad och sedan helt enkelt totalt mest uttråkad. om jag fick åka till thailand nu så skulle det vara småvarmt, rätt soligt och kanske lite regn när jag kommer tillbaka. juni liksom, då kanske folk till och med har tinat fram och tove är ju tillbaka for shore. men fortfarande, hallå! det är vår people, v å r k ä n s l o r, dags att bli happy. fast det kanske bara gäller kärlek, allt är så satans komplext!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0