tryin' for the perfect life, end up bein' in denial

trött som ett litet as men trots det är jag på otroligt bra humör. det har dock varit en slitsamdag, har byggt om som en dåre. vänta upp och ner på hela butiken, men tillslut blev det fint. hade tänkte att träna efter jobbet idag men så blev icke fallet. hela världen terrde mig ringandes och via sms så mitt batteri tog slut. det vill säga ingen musik, det vill säga ingen träning. mammsen kom och hämtade mig istället och det blev take away ming till middag, uuunderbart. nu sitter jag och finular på vad jag ska ta med till stockholm. men packa är ju aldrig kul, jag lägger mig och tittar på oth istället. puss puss puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0