pinsam playlist?

fick nå spel idag och dunkade korgmusik hela dagen. när jag skriver hela dagen, menar jag hela dagen. slog på min playlist "den moderna skiten" (subscriba vettja, eller förresten. du kan kolla top list) när jag kom kvart över 9 imorse och stängde av när jag gick kvart över 8. snyggt lisa. framförallt väldigt hänsynsfullt att spela smygbögen enrique iglesias senaste dänga tonight i fucking you you you yooou och tio till skitlåtar. butikerna runt om lär hata mig nu, men det gjorde dom kanske redan. vem vet? jag vet att jag behöver sån musik när jag bygger om. döfint att jag får inspiration när jag lyssnar på brittan och pittbull, so classy lisa.

who's that chick - david guetta, rhianna
jag kommer - veronica maggio
hey baby - pittbull featuring t-pain
firework - katy perry
grenade - bruno mars
s&m - rhianna
born this way - lady gaga
hold it against me - britney spears
yeah 3x - chris brown
like a g6 -far*east movement
tonight - enrique iglesias

som sagt subscriba för bästa njutning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0