i was born to be brave

jobbmöte gånger två idag. Imorse hade vi morgonmöte och på kvällen hade jag möte med stockholmschefen. viktigt värre det där lät då. annars har jag hängt i stan som en dåre mellan nio och ett, snyggt. men vafan, alex och sophie är ju toppensällskap. kul var allting idag dessutom, så jävla kul. borde sova mer om nätterna eller helt enkelt bara acceptera min otroligt dåliga humor som har gett mig magknip 13ggr om idag. förutom voluntär jobbat så har jag jobbat några timmar i birsta med. sportlovs-birsta, ungjävlar dö för fan.

nu plågar jag mig med ångestlåtar. härligkänsla det där, att kunna kontrollera misären. så fort jag slår på forever young - alphaville eller funeral - band of horses kring midnatt så mår jag dåligt. vet inte varför, ifrågasätter det inte heller. skönt att ibland bara andas djupare och känna paniken. sen sätter man på feelgood låtar och då är allt som bortblåst, fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0