don't come up to me and say you like it

då var det igång då, körkortet. första körlektionen på 1 år och 8 månader är avklarad. hon sa att hon inte släpper mig förräns jag fått kortet. men jag hoppas och tror på min ganska flitiga självdisiplin att hon slipper ligga på mig, hehe. nää men det gick väl som väntat, ganska kasst. men tur nog så är det ju lite som att cykla, jag har redan lärt mig egentligen. annars då, lunchade med alex i skolmatsalen, läs charm. sedan drog jag mig hem igen och sitter nu här och gruvar mig för att göra iordning mig. for tonight ska det vinas med amanda. men först ska jag smälla i mig en pizza. svar nej, jag har inte tränat idag. då syndar vi istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0