bröd i ugnen

fick ett ryck ikväll med och slängde ihop sophies bröd. nu väntar jag bara på att det ska bli klart så jag kan ta en kvällis på det till godnattsagan - one tree hill. annars har kvällen gått ut på att glo på kläder. rekar inför stockholmsresan jag ska göra till helgen. oh oh oooh, såå shopping sugen och jag ska fan inte snåla. det jag planerar att köpa är höga ljusa jeans, svarta spetsiga pumps, något brutalt snyggt [jag skiter i ifall det är dyrt], brun sommarväska i vintagestil också funderar jag på att låta brogues göra en comeback för mig i sommar.


Kommentarer
Postat av: josefin

vad är det jag hör, eller ja läser. ska fröken till stockholm i helgen?! vem vet vi kanske ses ;)

2011-03-21 @ 21:33:57
URL: http://jcphfoto.blogg.se/
Postat av: lisa

maybe sooo, tänkte shoppa på lördag. kanske får ett PS jobb där dååååå åt brors tjej, how knowe. men annars är jag gärnagärna sugen på sällskap. men jag förfarnar dig, jag komme springa runt som en tok, men självfallet fika också. hihi.

2011-03-21 @ 22:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0