Glory days to coooome.. COME!

En sååååååådan där dag när allt bara är pissigt tråkigt, det har jag idag. Och det gjorde väl inte saken bättre att det var noll människor i birstacity idag. Dagen fick mig att tänka på kläder iaf(eftersom ja jag jobbar ju med kläder............................), precis vad jag behövde. NOT! Tack och lov fanns det inte så mycket på order. Det som fanns var väl ja, några basgrejor och en fiiinfiiin klänning jag redan hade bestämt mig för fast i värsta fall tänkt köpa i butik. Vilken lyx! Nägot annat jag kommit på med kläder är att jag faktikst har en del jag är sugen att använda nu för ovanlighetenskull. Hanne och jag provade igenom en heeldel nu idagarna. Niceniiiiiice! Nu måste jag bara hitta tillfällen att ha dom, meeen det ska nog inte bli så svårt ;)

I fredags kom hanne för lite mys hos sophie med tacos och kakor och lite vin. Men vi fick lite pojksällskap också så det blev lite mer vin och en kik på stads. Som förövrigt var svinigt billigt! Tre 6or fisherman, en öl och två 4a drinkar för 285spänn barra! Januarirea även på krogen, sedär sedär! Hel fint tycker jag!

Hanne stannade och möööös till tisdag och vi träffade upp mandis för fika på måndan på tant&fröken och jag var lyxigt nog ledig både måndag&tisdag, inte söndag men hade bara ett kortpass. Så nu är jag lite utvilad och freshfresh, eller lite utvilad iaf. Seeeen så jobbar jag bara imorgon sen är jag ledig en dag igen. Lyx som fan har jag these days!

Mmm nu blire minivårullar och oc, minivårullar och oc, minivårullar och oc!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0