MVG till mig idag!

Yes! Sophie kan få ett hon med. Igår började vi på vårat nyårslöööööftet. Regler är till för att brytas men löften är gjorda för att hållas. This one is a keeper. Vi har helt enkelt bööörjat träna... Igår körde vi body pump, min body är inte så pumpad innnan OM man säger som så (fri tolkning på den). Idag gick vi och sprang på bandet i en timme. Nice lisa&sophie! Sommaren 2011 kommer inte bara bli bäst, den kommet bli tajt som fan också! M M mmm!

Efter träningspasset myste vi till det med gosallad och s bakade bröd, myyyys!
Nu, snart duschen! (sophie har väl bara en timme kvar där inne)
Imorgon, antar jag att jag har mer träningvärk än vad jag har nu. HUR nu det egentligen skulle kunna vara möjligt. Men jag vet det, det kommer bli värre.
Imorgon är det även fredag, då kliver vi på.... gymmet igen! Flaskan får vila en och två helger även om fil imorgon lockar. Men nä, imorgon blire hemma. Det får räcka för mig nu lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0