Det har kommit snö sen sist vi sågs!

Det var ett tag sedan man var här och drällde men det har ju sin förklaring. Kort och gott, jag tänker inte gnälla en massa här och därför har det inte blivit något skrivet. Det är ingen deppblogg. Men vad det är för blogg, det kan jag dock inte säga. Min tredje, min tredje misslyckade blogg. Mest för mig själv, lite för er.

Oktober, november och december har varit minst sagt intensiva. Snabba, händelserika, hemska, fantastiska, jobbiga, roliga, lärorika, ensamma, sociala och otroligt omtumblande. Bästa värsta tiden helt enkelt! Har levt i svart och vitt. Grått och alla färger därimellan har inte existerat. Exsisterar inte.

Visste inte att det fanns då här mycket dramatik, att livet kunde vara som en film. På riktigt, men så overkligt. Så hemskt, men vi vänder det till något bra. Så tråkigt, men vi gör det roligt istället. Det viktigaste och som tack och lov är 100 % sant. Jag har det bra nu, jag är nöjd.  Jag skrattar oftare än vad jag grinar, ler mer än vad jag är sur. Life is good helt enkelt.

Det sjuka är att jag nu börjar tycker livet är bli lite vääl hädelsefattigt. Att jag helt enkelt får börja skapa min egen dramatik. Det är som att jag jagat upp mig i ett supertempo, vill få kicken och känna pulsen. Positiv dramatik som i värsta fall kan bli negativ. You only live once.

Nu är det januari och tre månader att paserat i rasande fart. Mycket har hänt och saker har förändras. Men det har som sagt gått fort. Tre månader har känts som en månad men lika händelserika som ett halvår. Men tänk, om tre månader är det vår. Och när det är vår, ligger hela världen och sommaren framför ens fötter. Jag ska göra den här sommaren till den bästa. Bättre än nu, bättre än bäst.

Mycket kärlek till er som bör ta åt er. Tack helt enkelt ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

Sommaren 2011 kommer bli den absolut bästa någonsin !!!! : ) det vet jag också. så jävla säkert!

2011-01-12 @ 14:24:56
URL: http://amandaberggren.blogg.se/privata
Postat av: lisa

Så jävla säkert! Och iår är det jag som som kommer få en singelsommar och du en toffelsommar! ;)

2011-01-14 @ 01:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0