kom till mig, jag kommer kanske behandla dig väl

jag är super duper mega mysig nu, hälften vore nog. skulle krama sönder den levande själ som satte sin fot i min säng. jag skulle vara värsta klängaren ever, men jag skulle klappa som en gud. tänk er, vill liksom klappa. eller jag vill alltid klappa, i det syfte att bli klappad själv då såklart. äääh, det är nästan så jag skulle betala för lite äkta mys. fast och andra sidan skulle det ju inte vara äkta om man betalar. jaja, kvinna som man, pojke som flicka, mys med mig. fast killar känns ju mycket bättre, luktar mycket godare och ja det är bara bättre. äkta. jamenjuste lisa, du sover själv ikväll också. fuckit så orättvist. jag som har kärlek till övers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0