walk walk fashion baby work it

Jag har snöat in mig helt på svart, vitt, grått, högmidja, byxdress, korsett, magtröja, klackar, kavaj, skjorta - vit/genomslinlig/flanell, markerad midja, byxor, jeans, kängor, jersey, samett, spets, shorts, hästsvans, kjol, pennkjol, långt, superkort, underkläder, stort hår, draperingar, långkofta, ciggaretbyxor, gubbyxor, för tajta byxor, knästrumpor, virkat, farfartröja, scarf, jeansshorts, portfölj, tygskor, jeansjacka, tyll, vollanger, siden, rosetter, pasteller, broderier, vintageblommigt, kråsstrumpor. flickigt så som herrigt, jag tycker om kläder helt enklet!


Kommentarer
Postat av: Hannegalten

Du har snöat in på så gott som allt helt enkelt. typiskt dig!!!!

2011-02-02 @ 18:19:39
Postat av: lisa

har svårt att bestämma mig, på riktigt alltå!

2011-02-02 @ 22:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0