vänta lisa, nä just det! du bor faktiskt inte i stockholm!

det är bra att påminna sig det ibland, inte för att det är så lätt att glömma vilket fall. båda ställena börjar på s men det stor skillnad på stockholm och sundsvall, stoorskillnad. ååååh, men äh skitsundsvall. nä vet ni, det är egentligen skitlisa jag ska skriva. inte sundsvalls fel, vi har ju kommit fram till att det är rätt fint. om man kisar och tänker fina tankar ;)

finaste idag var max och efter det ett välbehövligt bad med en ny tidning i handen, riktigt fint faktiskt. börjar känna mig lite hänig, tror jag kanske håller på att bli sjuuuuuuuuuuk. får jag inte, tänker jag inte. mycket c-vitamin! lite lemoncurd på det här så! lite oc på det här såååå sover jag sen. tjineling!


weekday finns det i sundsvall? nejnejnej
suger det? jajaja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0