så ge din själ en smula ro

söndag, kanske veckans sämsta dag som borde vara veckans bästa. den har alla möjligheter att bli det men failar ständigt. har sovit som en liten gris och varit på timrås enda hopp, korvis. i sängen och på sibylla, det är dom enda ställerna i sörberge som ständigt levererar. resten, ren och skär besvikelse.

helgens ledande tema var vin. i fredags med kinamat och mys med s för att sedan kika förbi på skoldiscot på oscar. igår fin 21 års fest för therese i alnö med glamour som klädkod och sedan blev det en avslutning på stads.

nu ska jag gräva ner mig i sängen med varm oboy som sällskap till oth. känns som att jag kommer behöva det för att klara kylan i sovrummet, det, min flanellpyjamas, en filt och ett täcke. klart, färdigt, all set!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0