Men en dag kommer jag och du, verkligen bli gamla

Seg dag, sysslolös dag, lite halvtråkig dag. It's a sunday peopel, dagen efter lördag. Igår blev det invito för hela slanten, sedan lite nattmat på det. Så gott! Dagen har som sagt varit slö, spenderades i sängen. Det är verkligen söndag om något! När jag väl kom ur sängen,  vid halv fyra si så där hoppa jag in i duschen för att bli resturangfin. Också söndag, resturang! :) Hanne fick spela den andra dottern till familjen skoglund, har alltid velat haft en syster ♥ sedan tog hon sitt pick och pack och stack till hsand igen. Kort systerskap med andra ord!

filippa k ss/11, om det ska vara mjukisbyxor så ska det var fancy!


Kommentarer
Postat av: Nyfiken

Hej!



Jag hörde Tiger i Birsta skulle slå igen, tråkigt!

Har ni fått veta vilka som får jobba kvar? Blir du kvar?

2011-02-07 @ 13:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0