köttbullslördag!

håkan igår var goood som fan, det tackar vi och bockar för tiger! det blev dock mäktig på slutet, lite väl svettigt och lite väl nyktert. men det är ju inte direkt så man får klaga egentligen, jag får väl helt enkelt skylla mig själv lite att jag gillar alla låtarna (dvs aldrig få vila..) vad som hände efter är ju en gåta, inte att jag inte kommer ihåg. snarare, vad syssla vi med? bestämde oss för en mindre nattpromenad och var hemma hos sophie vid sex. extra härligt var det att bussen gick nio imorse till birsta. GREEEAT!

jobbet gick finnemang och efter passet återvände jag till sophie, hehe! sophie var huslig som vanligt, idag blev det köttbullar, gojävlabullarna! till det lite vin och nu efteråt antagligen lite mer vin och sen lite svensson förmodligen. ska bara få ut sophie ur duschen innan hon drunkar!


Kommentarer
Postat av: Bredeiben

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2012-06-14 @ 13:04:16
URL: http://bredeiben.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0