I got a razor sharp mind

klockan är två på en måndag (nu "tisdag"), en vanlig måndag. något som har varit lite väl vanligt på måndagar, som då även den här måndagen sällskapde var en dryck på tre bolstäver. ja precis, ni är med på noterna. men vi hade jobbmiddag (igen). fint va? jag har ett alldels för fint jobb med ännu finare sällskap. vi har en stockholmchef upp på besök därav middagen och som en fin överaskning (som inte var en överaskning alls) fick vi biljetter till håkanh 11 feb på stads, fööör snällt! så efter lite gomat, vin och surr var den här kvällen lyckad. efter middagen gick jag hem till sophie för att fördriva tid innan bussen gick. men då kom therese och var sugen på en bilrunda så jag fick skjuts hem av henne istället, himlans trevligt. hamna ju till och med i stavreviken, det är inte varje dag ;)

nä nu ska jag mysa ner mig i sängen och titta på oc och äta sockerkaka och chips. socker och fett, den bästa kombinationen. den bästa kombinationen för att bli fet vilket fall. sophie!? nu börjar vi träna igen, kändes mycket roligare den veckan jag kände mig värd det här. så det blev + - 0 inte + + mycket! c'mon!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0