2011 - hinner jag verkligen med det här?



Inser nu att det är lite väl mycket jag vill i år
lets do a to-do-list. börja skapa lite magi!

  • börja träna på gym och bli tight
  • återuppta baletten
  • roa mig för mycket
  • bli huslig
  • plöjja igenom alla jordens fina filmer&serier
  • mer tid för äkta och fint mys
  • fika mera
  • skaffa körkort
  • kunna köpa allt jag vill köpa
  • flytta till sundsvall
  • umgås mera med dom fina
  • börja sy mer
  • vara ledig i sommar, sooom ett litet as!
  • roadtrip, tälta, campa, bada, må!
  • picknick
  • kyssar i regn
  • festival(er)
  • sommarfester
  • bli brun som bara faan
  • plugga inköp och supply mangement
  • besöka massa storstäder i och utanför sverige

bli så jävla lycklig, ha så jävla kul och mysa som en liten idiot.
låt mig bli varm i hjärtat, let me!
wish me luck!!



Kommentarer
Postat av: sophie

go ru ä hjärtis

2011-02-07 @ 19:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0