You're an old slut on junk

Julklappar! Mmm det var dagens bestyr! Men det gíck ju smärtfritt, jag har ju butiken.. hehe! Nu är jag i Timrå och ska käka lite söndagsmiddag, mysigt! Helgen har annars bestått av vanligt helgsbestyr. Lite kina i soffan med soffan i fredags, först jobb och sedan julfest hos jonny igår med klassen. Aktiviteterna för kvällen var alcohol, lite mer alcohol, knäck, dans och spelet "med andra ord", lång promenad, årets första vurpa och snöslask. Tur att snön fixar det vita. För det är inte mycket i mitt liv som är vitt just nu. Framförallt inte veckorna. Förlåt levern! Soffan är ju dock vit iof, än så länge iaf. Väntar bara på att jag ska dra nån fetspillning i den. Det kommer, det kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0