TO DO 2011 - uppföljning!

·          börja träna på gym och bli tight - skaffade ett 3 mån t-kort på Ego med S. men..

·          återuppta baletten - började igen i höstas men sen blev skolan för.. äh!

·          roa mig för mycket - jag är ju sällan pretto. VG

·          bli huslig - det kan jag se mig om i stjärnorna för at bli

·          plöjja igenom alla jordens fina filmer&serier - ser fortfarande bara romantiskt trams.

·          mer tid för äkta och fint mys - försöker hinna. borde bli bättre!

·          fika mera - nog kan jag spenderar cash på café-socker!

·          skaffa körkort - ohyes! finaly!

·          kunna köpa allt jag vill köpa - kommer jag aldrig kunna!!!

·          flytta till sundsvall - check!

·          umgås mera med dom fina - man kan alltid mera!

·          börja sy mer - har inte sytt en millimeter.

·          vara ledig i sommar, sooom ett litet as! - jorå, rätt så. godkänt!

·          roadtrip, tälta, campa, bada, må! - faaail!

·          picknick - big failer! inge picknickdejt i år heller.

·          kyssar i regn - inge film kyssar till lisa

·          festival(er) - P&L och GF

·          sommarfester - fest blev det! iaf så mycket levern accepterade

·          bli brun som bara faan - brun

·          plugga inköp och supply mangement - check!

·          besöka massa storstäder i och utanför sverige - stockholm, thailand, borlänge&oslo.


Omdöme:
Helt ok! Flög ju dock iväg lite väl i vissa punkter, fast man måste ju få faila lite. Men.. filmkyssar? Picknick? FILMKYSS MIG SÄGER JA! på en filt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0