Mangex51 x miljoner gånger!

Efter att ha trängts i bilen men paket och packning i några tiotal mil kom vi äntligen fram. Väl framme stuvades allt in i lägenheten och sen startade Skoglund-cirkusen. Bazze lät fest hos Mange gå på högvarv hela kvällen, Vincent har bjudit på snorgubbar, mumma och julskinka har ätits&druckits och sällskapsspel har spelats. Pappa har hunnit med en promenad till affären och jag har hunnit blivit utdömd av min bror två gånger redan. Första gången när jag sa att jag inte visste att ett tomtebloss kunde brinna underifrån och upp och andra gången när jag sa att jag hade så lite bacillskräck att jag kunde slicka på en toasitts för pengar, närmare bestämt 500kr. Förstår inte vart problemet sitter? lite kissstänkt? 500 kr? Jarå! Välkommen till Skoglund!


Kommentarer
Postat av: MagsieMoe

I like it! <3

2011-12-25 @ 19:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0