It's hard to take courage

Min första sovmorgon på tusen år. Så känns det i alla fall. Fast det betyder inte att jag sov länge, det betyder bara att jag fick göra vad jag ville den här morgonen. Jag tände ljus och la mig i sängen igen. Riktigt fint faktiskt. Känner mig lugn dessutom, också första gången på tusen år. Hur hinner folk med sig egentligen? Jag hinner aldrig någonting. Speciellt inte på vintern. Julfeeling det har jag inte för fem öre. Glömmer dessutom att tända advetnljusstaken hela tiden. NU fem dagar försent tände jag tredjeadvent för första gången. Julstjärnarn glöder iaf, förklaringen till det är väl för att jag inte hinner släcka den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0