Excel IT

Äntligen är monstertentorna klara, skrev dom igår. Nu återstår troligtivis bara en omtenta på skiten. För att fira och sörja drack vi lite öl hos mig. Det blev den vanliga uppslutningen - tove, maggie, jonny, jonte och olof. Inga konstigheter med andra ord. Krigarna i klassen - sofie då som var lite tröttis.

Blev dock ingen rast och ingen vila! Redan idag började en ny kurs, Excel IT. Därav att jag sitter här och knappar på skoltid. Farligt med dator! Sedan verkar mitt privat-privatliv vara obefinntligt så jag multitaskar.

Konstaterade nyss att det är jul inte nästa vecka utan nästa vecka. Sick, fucking sick! Vi kör en favorit i repris och skiter i julen tycker jag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0