Dygnade igår!

Men var inte dyng! Gick upp fyra igår morse, la mig fem imorse och gick sedan upp och jobbade 10 imorse. Låter det rimligt? Inte särskilt. Men kul hade jag på det dygnet.

På dagen var jag tur och retur till Stockholm för att taffsa på Tigers vårkollekton för 2012, stört snygg! Sedan kom jag hem till plask i plask vädret slängde på mig nya kläder och började taggade till för Veronica Maggio med hanne, linnea och jossan. Mötte upp tove och hennes friends och gick sedan på Avvan.

VM levereade fast härnösandsmaffian levererade bättre tillsammans med Men-Cock. Det blev skrattfest och drygafton. Av de fyra möjliga ställena vi besökte igår stängde vi 2, det kallas ihärdighet. Aveny - rymde efter VM, Invito - tribblade bort oss med entre biljetter till allstar för att bli av med oss, Allstar - dansade arslet av oss, sen rymde vi och Kebab city - we close the mother fucking place down for real. Mmm myst hängde där gjorde vi visst.

Idag har jag jobbat. Inte allt för jobbigt faktiskt, det gick över förväntan. Lite svid i ögonen bara som still is going strong. Borde verkligen sova men jag hinner inte. Tenta-jävel på måndag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0