everywhere you go, perfection

bachelorett, vilken program. men jag erkänner, jag älskar det. fast det är ju verkligen helt omöjligt att hitta kärleken sådär. fattar inte varför folk inte ger upp, ingen har ju lyckas genom sånt där. och inte blir det lättare när bruden har svin1 och svin2 som favortier. snart har hon väl tagit fort alla finingar också blir resten av guysen d-kändisar precis som dom alltid önskat.

lat idag, trött idag har planerar att lägga mig tidigt eller i alla fall krypa ner i sängen och titta på one tree hill. och tidigt då borde jag ju egentligen som senaste mena nu, egentligen innan. choppchopp dags att skrida om till en nightgown och borsta gaddarna. sovsött, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0