this is fact, not fiction

jag är monstertrött och superhungrig. vanliga sinnesstämmningar, dessutom ett väldigt ordinary topic här i bloggen. igår blev det inte middag på allstar, det blev på memman istället. och det blev inte bara middag, det blev utgång också. kan sammanfatta kvällen så här - snurrande discokulor klockan 8 i en annars tänd lokal, ät två betala för en, abonerat av hela donkens insatsstyrka, för många shottar, "miss sundsvall" contest, vi bjöd på ett "don't look back in anger" framträdande, jocke och jag gjorde seda ett tappert försök på "oh susi" och vi stängde stället. visst ja, jag glömde nämna. stockholmschefen var på besök. ojoj, vill en ens veta vad han har att säga om sundsvall, memento palace. skulle aldrig påstå att dom visar sundsvalls finaste sida, vill inte ens säga att dom visar någon sida alls av sundsvall. men självklart jaja, jag erkänner. det var kul igår, men mycket precis som sophie sa - för vi ville att det skulle vara det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0