kom tätt intill, det är okej

sitter här och laddar för att mula i mig kanelbullar. mamma fyller år idag och snart kommer släkten och dagen till ära har jag tagit mig hem + inte ätit nått än så jag ska kunna äta nå jävulskt med bakverk. i fredags blev det som sagt mys med sanna och en liten utgång på stan. det blev dessutom både donken och max, superfint. igår jobbade jag en sväng på dagen sedan myste jag sophie på kvällen. vi delade på en vinflaska och åt förrätt, varmrätt, efterrätt på allstar sedan tog vi oss en liten drink som sängfösare och en super snabb kik på stan. det blev en riktig dejt med andra ord! men nu är bullarna close! ska bara slå in mammas present lite snabbt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0