knockout

har lekt leken knockout i en timme. inte hört tals som den? den är enkel. brottas tills du får andnöd och svimmar av pga utmattning. varje gång jag gjorde en knockout höll jag fast basse eller vinne i 10 sek sedan blev det pussattack. inte så populärt! blev klöst tills jag släppte taget, men äh lite rivsår har man ju sällan dött av. varje gång dom gjorde en knockout putta dom mig ur sängen. jag var verkligen inte populär med andra ord. tur killarna bara är kids så man slipper ta illa upp. nu ska dom små lammen sova. fruktansvärt tidigt för att vara dom, för att vara skoglund framförallt. och jag, ja slapp brittsen. men jag drog forfarande en nitlott. mamma ska sova i min säng. mamma snarkar. så med andra ord kommer jag inte sova i natt. mamma hon lär dock sova finnemang. tur i'm a giver och framförallt tur att min säng är 1,80cm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0