Jus Gimme the light

har varit lite orolig över min musiktaste nu ett tag. har hellre lyssnat på krogen, lågstadiedisco, polarlördag - musik eller nästan värst av allt melissa horn framför alla band jag gillar. melissa horn!? jag kanske är extremt hård mot mig själv. men allvarligt, melissa horn är nästan straffbart. hennes låtar är ju som en öppendagbok. man behöver inte ens tänka och fundera vad det hon sjunger betyder och att försöka vinkla musiken till sig själv när nästan en omöjlighet. nä hellre att jag erkänner att jag lyssnat på tok för mycket sean paul nu på slutet än erkänna att jag gillar melissa. för det gör jag inte, inte egentligen! nä nu ska det bli ordning på torpet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0